Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A nagy fogyás - kisseb változatban

Egy lány aki fogyni akar és leakarja írni tapasztalatit hátha így könnyebb.

Friss topikok

  • noemi009: Szio! Most találtam rá a blogodra. Kitartást a kezdéshez és majd a folytatáshoz. Mennyit szeretnél... (2009.08.31. 10:44) A nehéz kezdés...

Linkblog

Archívum

A nehéz kezdés...

2009.08.27. 23:58 csakegylányasokból

Minden kezdet nehéz..aki nem ezt mondja azt nem tudom honnan jött. Ez egy tény. A fogyokurával is ez van. Szeretnél fogyni, de egyszerűen mindig halogatod hogy majd holnap, majd a jövő  héten, majd nyárra. Nem. Én ma eltökéltem hogy holnptól változik meg gyökeresen az életem. Lefogyok. Nem vagyok épp kövér, de azért van mit leadni. 62-63 kg vagyok. Seni nehiggye hogy anorexiás vagyok vagy iesmi..h még fogyni akar meg ilyenek. De én úgyérezném igazán jól magam a bőrömben. Ma augusztus 27.-e van, negyed órával éjfél elött. Holnaptól nekiállok. Torna, diéta, sok folyadék meg minden. Igazából nem egy nagy diétátfogok betartani, hanem csak kisebb tanáécsokat, amivel lehet fogyni. Nem eszem este 6 után, napi 2,5-3 l víz (és nem üdítő !!!) , nincs nasi (max. vmi gyümölcs), húsok mellé nem krumplit vagy kenyeret eszem hanem zöldséget vagy rízs, több teljeskiőrlésű cucc, és mindig reggelizek , mert az indítja be az anyagcserét és én bevallom hogy nme szoktam reggelizni. Felkelek  és egszerűen olyan fáradt vagyok meg zizi hogy nem megy, meg hát anélkül is megy az élet. Itthon neki állok tornászni, ien gyakolatok de szentem veszek majd vmi rubint réka vagy ilyesmi dvd-t, mert egy időbe jártam kondiba de ott az volt hogy elmentem egy héten max. 2x és akk annyit csináltam h a végére hulla lettem, pedig most a rendszeressségre kéne törekdnem. Van itthon Leg Magicünk és azt is használni fogom. Nos ezek a nagy terveim...a blogom pedig ezeket mutatja be erőt adva a többi velem szenvedőnek =)...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bogyifogyi.blog.hu/api/trackback/id/tr601343177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noemi009 2009.08.31. 10:44:56

Szio!
Most találtam rá a blogodra. Kitartást a kezdéshez és majd a folytatáshoz. Mennyit szeretnél leadni?
süti beállítások módosítása